poniedziałek, 13 stycznia 2014

Przerwa

Niestety muszę przerwać pisanie na czas nieokreślony, gdyż nie mam teraz dostępu do komputera, a nie będę się męczyć z pisaniem na telefonie. Mam nadzieję, że już w ten weekend uda mi się dodać rozdział, a może nawet dwa ale nie gwarantuję tego. Poza tym mam już ułożone w głowie całe opowiadanie oraz myślę nad kolejnym, które nawiązywać będzie do tego. No i tak przeprosinowo filmik, który normalnie powalił mnie na kolana http://m.youtube.com/watch?v=PdEx87fY04w xD
Jak wam się podoba?
Pozdrawiam
Margaret :*

2 komentarze:

  1. Filmik coś nie działa....

    Co do opowiadania, oj ostatnio sporo dziewczyn coś zawiesza, jesli znać o tym nie dawają jak ty, to w ogóle milczą- co jest b.niepokojące. Mam jednak nadzieję, ze obecny stan nie potrwa długo.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, ja tam też miałam chwilową przerwę. Trochę niepokojąca jest nadchodząca sesja, no ale co poradzić. Mam nadzieję, że szybko zyskasz dostęp do komputera, bo jestem ciekawa dalszego rozwoju historii ;)

    OdpowiedzUsuń