sobota, 8 lutego 2014

Liebster Blog Award

Jeszcze raz bardzo dziękuję Fallen za nominację :3

Zasady są wam raczej znane. Ja odpowiadam na 11 pytań, zadaję 11 pytań i nominuję 11 blogów.

Pytania od Fallen:

1. Lubisz mojego bloga?
Bardzo. Cieszę się, że piszesz o swoich emocjach i uczuciach, że pokazujesz jaka jesteś. Lubię też bardzo twoje opowiadanie.

2. Twoja ulubiona książka?
Nie mam takiej. Trudno byłoby mi wybrać ulubionej, gdyż każda ma w sobie plusy i minusy.

3. Co sądzisz o okaleczaniu się?
Zależy. Jeśli ktoś robi to dla szpanu jest to czysta głupota. Jeśli koś robi to, bo woli zamienić ból psychiczny na fizyczny jestem w stanie to zrozumieć. Najważniejsze jest, by tej osobie pomóc.

4. Twoja ulubiona piosenka?
To samo co z książkami.

5. Czy pamiętasz swoje sny?
Niektóre. Wszystkie były dziwne. Dwa z Lokim. Próbuję mieć świadome sny, lecz przychodzi mi to z trudem.

6. Kto jest Twoim idolem?
Loki. Chce być taka jak on.

7. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie ograniczam się. Jeśli tylko coś wpadnie mi w ucho, to tego słucham nie patrząc na gatunek.

8. Lubisz czytać opowiadania?
Nawet bardziej niż książki. Uważam, że dziewczyny piszące tu opowiadania piszą lepiej niż wiele znanych mi pisarek. 

9. Jak się czujesz?
Źle. Chciałabym, żeby było teraz ciemno, cicho i żebym była w tym domu tylko ja.

10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
Fantastyka. Lubię też książki w formie pamiętnika.

11. Jesteś za, czy przeciw aborcji? Jest to takie trudne pytanie, że nie umiem na nie odpowiedzieć.  Powiem tylko, że to zależy od osoby i sytuacji.

Moje pytania:
1. Czytasz mojego bloga? Co o nim sądzisz?
2. Co robisz, gdy ci smutno?
3.
Wyobraź sobie, że jesteś owo­cem. Jakiego smaku i koloru sok można z Cie­bie wyci­snąć?
4. Jesteś dobrym człowiekiem?
5.
Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
6. Czego najbardziej ie lubisz robić?
7. Twoja wizja wymarzonego życia?
8. Masz jakieś dziwactwa?
9. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
10. Bez czego nie ruszysz się z domu?
11. O co byś poprosiła gdybyś miała jedno życzenie od złotej rybki?

http://the-darkest-side-of-me-loki-laufeyson.blogspot.com/
http://klamstwo-za-klamstwo.blogspot.com/

Jeśli kogoś nie nominowałam to i tak może śmiało pisać odpowiedzi w komentarzu :)
Pozdrawiam
Margaret :*

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominowanie, nie podejmę gry, z tego względu, ze pamiętam jakie z tym zawsze poplątanie, ale odpowiem ci tu na pytania

    1. Owszem czytam, masz oryginalny pomysł, piszesz o postaciach od ich najwcześniejszych lat - odkąd trafili na ziemię, co zwykle większość pomija, a to interesujące. Trzeba przyznać
    2. Czytam, piszę ze znajomymi, czy sama piszę opowiadanie.
    3. Jestem truskawką. Sok więc truskawkowy i czerwony - słodki [ i tak mdlący - a nie ma by się ktoś cieszył moim smakiem!]
    4. Jestem tak dobra, jak tylko potrafię. Staram się, chociaż często bywam złośliwa
    5. Na jaką nazwę bloga? Szatanirro? To moja ksywka, nie myślałam o nazwie bloga jako takiej, a raczej o pewnym uniwersum, którym chciałam się posługiwać. Cytat zaś jest Oscara Wilde - mego mistrza!
    6. Wszystkiego - najbardziej nie lubię się nudzić
    7. Nie można żyć marzeniami. Zresztą moja wizja zawsze się zmienia...
    8. Owszem, wiele.
    9. Rodzina i przyjaciele
    10. Bez torebki...a nie czekaj...bez telefonu, a nie też źle! Bez ubrań nigdzie nie wyjdę
    11. O szczęście i zdrowie, ale w pierwszej kolejności o kupę forsy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ ^^^ POSTARAM SIĘ JUTRO ODPOWIEDZIEĆ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo za nominację :) postanowiłam również cię nominować <33
    zapraszam tutaj : http://annabethchasediary.blogspot.com/2014/02/zamane-serce-nie-umie-pisac-o-niczym-z.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz abym zrobiła Tobie wygląd na bloga?

    OdpowiedzUsuń