wtorek, 24 grudnia 2013

Święta!

Póki jeszcze dzień się nie skończył składam wam życzenia. Wcześniej nie mogłam, bo musiałam pomagać w gotowaniu, pieczeniu i sprzątaniu. Tak więc.
Margaret:
Niech codziennie, nie od święta
buźka będzie uśmiechnięta
Dużo cuksów, pomyślności,
moc prezentów i miłości.
Dużo szczęścia i słodyczy
kochanym czytelniczkom Margaret życzy.
Mara:
Mikołaja w kominku ,Prezentów ile się nawinie,
Cukierków dwie skrzynki,Czterometrowej choinki,
Przed domem bałwana I sylwestra do rana!
Loki:
Echhhh... Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.

Jakie prezenty dostaliście? Ja dostałam spódniczkę, bluzkę, słuchawki, skarbonkę świnkę, poduszkę sowę i Furbiego (musiałam go mieć, jest słodki)
Zrobiłam dla was także kartkę świąteczną, mam nadzieję, że ją widać, bo piszę na tablecie. Kończy mi się czas jest równo 0.00 wiec kończę.
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
Margaret :*

3 komentarze:

  1. I wzajemnie wszystkiego najlepszego z okazji tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszystkiego dobrego na nadchodzący Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, a teraz wstawiaj nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby jakaś nowa czytelniczka? Weeee! xD Rozdział pojawi się w weekend, bo narazie mam tylko początek. Tak więc musisz wytrzymać ;)

      Usuń